کرم ویتامینه جوان کننده پوست

کلاژن فراوان ترین پروتئین بدن انسان است و استحکام، انعطاف پذیری و حمایت از پوست را فراهم می‌کند که با افزایش سن، تولید آن نیز کم می‌شود. خواص الاستیکی و ارتجاعی پوست تدریجا کاهش پیدا کرده و کلاژن آن نازک و ضعیف می‌شود. همین دلیل باعث پیری و چروک پوست می‌شود. اما می‌توان با استفاده از محصولات حاوی کلاژن روند پیری پوست را به تعویق انداخت و همیشه از پوستی جوان و سالم لذت برد. کرم کلاژن تکسو با حفظ رطوبت و تحریک کلاژن‌ها باعث جوانی پوست شده و با تنظیم رطوبت پوست باعث نرمی و لطافت آن می‌شود.
عدم استفاده از لانولین باعث نفوذ بیشتر شده و از باقی ماندن اثر نامطلوب چربی بر روی پوست جلوگیری می‌کند. لانولین در بعضی موارد موجب حساسیت می‌شود و عدم استفاده از آن در فرمول این محصول موجب شده تا کرم کلاژن تکسو انتخاب مناسبی برای پوست‌های حساس و آلرژیک باشد

کرم ویتامینه حاوی کلاژن تکسو با تحریک پوست برای کلاژن سازی از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.

موارد مصرف:

کاهش روند پیری پوست
کاهش سرعت تشکیل چروک‌های پوست
کمک به کم شدن عمق چین و چروک‌ها و کاهش چروک‌های ریز
کاهش افتادگی پوست
مناسب برای خنثی سازی تاثیر رادیکال‌های آزاد
مرطوب کننده و نرم کننده
تغذیه و ویتامینه کردن پوست
جلوگیری از تاثیر عوامل محیطی


نحوه مصرف:
روزانه به دفعات لازم (2 یا 3 بار) مخصوصا قبل از خواب استفاده شود. ابتدا صورت خود را با آب و صابون و یا محلول غیر الکلی شسته و سپس مقداری از کرم را روی پوست و به مدت چند دقیقه ماساژ دهید.


نحوه نگهداری:
در جای خنک، دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.


هشدار:
فقط برای استفاده خارجی، دور از دسترس کودکان قرار گیرد.


توضیحات بیشتر:
این باور غلط است که کرم‌های حاوی کلاژن فقط برای افراد بالای 40 سال که چین و چروک روی پوست آنها نمایان شده است کاربرد دارد ولی بهترین زمان برای استفاده از کرم‌های ضد پیری و جوانسازی پوست در سنین جوان‌تر است. استعمال کرم کلاژن در سنین جوانتر مانع از پیری زودرس پوست در میانسالی و پیری می‌شود و با ساخت مداوم کلاژن این روند را خیلی کندتر می‌کند. همچنین وجود ویتامین‌های مفید و ضروری B6، A و E در فرمولاسیون این کرم به شکل فراورده‌ای مغذی و با تاثیر گذاری بالا برای بافت پوست محیا کرده است که در نهایت پوستی سالم و جوان و مقاوم را فراهم می‌کند.


خرید کرم ویتامینه

اسپری نابود کننده ویروس کرونا

۱۰۹ کاربر این مطلب را دیده اند و تعداد کل بازدید ها از این پست : ۱۵۰