مدیریت فرآیند کسب و کار

فرمت:Word

تعداد صفحات:63


مقدمه
اصول
توصیه‌های اجرایی
مدیریت فرآیند کسب و کار BPMS   
انواع فرآیندها
سه نوع فرآیند کسب و کار وجود دارد
رفع کندی و  ابهام در گردش اسناد اطلاعات در فرآیندهای کسب و کار
توسعه ارتباط کاری موثر در فرآیندهای کسب و کار
امکان طرح‌ریزی فرآیندهای کسب و کار سیستم ارزیابی عملکرد مناسب
طراحی و آنالیز
پیکربندی  
اجرایی کردن
ارزیابی   
کاوش فرآیند   
نظارت بر فعالیت تجاری   
مزایای مدیریت فرآیندهای تجاری   
استانداردهای مدیریت فرآیند کسب و کار   
مدیریت فرآیند کسب و کار BPM چیست؟
تعریف فرآیند کسب و کار   
انواع فرآیندهای کسب و کار   
بهبود فرآیند   
خودکار کردن فرآیند   
سرویس چیست؟   
واسط مستقل از نرم افزار   
معماری اطلاعات Information Architecture   
مدیریت محتوا   
مدیریت دانش   
آیا به معماری اطلاعات نیاز داریم؟   
فرهنگ جامع طراح   
قابلیت ترکیب سرویس   
مروری بر تحقیقات   
معماری سرویس گرا چیست؟ SOA چیست؟   
سرویس‌ها چیستند؟   
فواید SOA  برای مشتریان بانکها   
SOA  و اوراق بهادار   
تغییر معماری نرم افزاری بانک‌ها کافی است؟   
SOA  در بانکداری اسلامی   
تهدیدات مهاجرت به معماری سرویس گرا   
معماری سرویس گرا چیست   
زیربنای SOA   
نقل و انتقال (Tranport)   
رابطه بین BPM ، SOA و EA   
منابع   


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
در مدیریت فرآیند کسب‌ و کار، تحول فرآیندی در سازمان تاثیر به سزایی بر اثرگذاری رویکرد فرآیندی دارد. تحول فرآیند، سیر تکاملی برنامه‌ریزی شده فرآیندهای کسب‌ وکار است که با استفاده از یک روش نظام‌مند و متدولوژی معین برای حصول اطمینان از اینکه فرآیندهای کسب‌ و کار اهداف سازمان را دنبال می‌کند، به کار می‌رود. طراحی مجدد فرآیندها تفکر مجدد بر روی چگونگی انجام کلیه فرآیندها از ابتدای شروع تا انتهای تحویل محصول و خدمات فرآیند، در وضعیت موجود است. این امر با بهبود فرآیندها تفاوت دارد چراکه از یک روش جامع و کلی‌نگر جهت فرآیندهای سازمان، با جای تشخیص و پیاده‌سازی تغییرات جزئی استفاده می‌کنند.مدیریت فرایندهای کسب‌ و کار یا BPM، ریشه در ...


دانلود فایل

مقالات بیشتر:

قوانین ارث

تحقیق درباره پروین اعتصامی

مقاله درباره اضطراب

۹۱ کاربر این مطلب را دیده اند و تعداد کل بازدید ها از این پست : ۱۵۱